IMAGINI cu membrii FAMILIEI surprinsi in diferite activitati

Printre primele teme ale saptamanii desfasurate in gradinite, se numara tema "Eu si familia mea". Am ales pentru voi imagini cu mebrii familiei surprinsi in diferite activitati. Imaginile pot fi utile pentru centrul biblioteca sau stiinta. Cei vor recunoaste membrii familiei si vor spune ce fac acestia.
Exista imagini cu familia la plimbare, la mare, la picnic, la masa, la cumparaturi.
Tema "Eu si familia mea" este una dintre cele mai frumoase teme ale saptamanii desfasurate in gradinita.
Imagini pentru centrul tematic gasiti aici !
Imagini de colorat pentru saptamana "Eu si familia mea gasiti" aici !
 
Membrii familiei: mama, tata, fetita, baietelul, bunica, bunicul

Familia de ursi

Familia

Cu familia la plaja

Cu familia la masa

Membrii familiei in parc

Cu familia la picnic

Toti membrii familiei

Plimbare cu masina

Cu familia in parc

Bunica si bunicul

Cu familia la cumparaturi

1 comentarii:

Unknown spunea...

super! mi-au fost de ajutor :D

Trimiteți un comentariu